‌‌

مردم اصفهان امروز با تکرار حماسه‌ای دیگر فرزندشان سرلشکر شهید حاج عباس نیلفروشان را تا گلستان شهدا بدرقه کردند و بار دیگر نشان دادند که راه شهادت و دفاع از مظلومان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان، فرزند نصف جهان که زبان از برشمردن رشادت‌هایش برای یاری مظلومان قاصر است، در میدان بزرگمهر اصفهان در حال برگزار شد.

مردم اصفهان از ساعت‌ها قبل با در دست داشتن پرچم‌های حزب الله، فلسطین و ایران در محل مراسم تشییع حضور یافتند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و دفاع از مردم غزه و لبنان و حمایت از جبهه مقاومت سر دادند.

پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان پس از تشییع از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان در کنار یاران دیرینه‌اش حاج احمد کاظمی، حاج حسین خرازی، سید محمد حجازی و.... در خاک آرام گرفت. مجموعه اخبار تشییع شهید عباس نیلفروشان را در زیر ملاحظه می‌کنید.

پیکر مطهر سرلشکر عباس نیلفروشان در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت

با حضور گسترده مردم و در میان شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، پیکر مطهر سرلشکر عباس نیلفروشان در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد. این شهید بزرگوار در قطعه فرماندهان گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شد.

پیکر مطهر سرلشکر شهید نیلفروشان وارد گلستان شهدا شد

پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان دقایقی قبل بر روی دوش مردم شهید پرور اصفهان وارد گلستان شهدا شد.

بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان/ راه شهدا ادامه دارد

پیکر مطهر این فرمانده اصفهانی قرار است در قطعه فرماندهان گلستان شهدای اصفهان و در کنار همرزمانش شهیدان کاظمی، خرازی، حجازی و زاهدی در آغوش خاک آرام گیرد.

تصاویر هوایی از مراسم تشییع شهید عباس نیلفروشان در اصفهان

تصاویر هوایی از تشییع پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان در میدان بزرگمهر اصفهان را به نظاره بنشینید.


تشییع باشکوه سردار شهید نیلفروشان توسط مردم اصفهان

پیکر مطهر سردار شهید نیلفروشان در اصفهان بر روی دوش مردم شهید پرور در حال تشییع است.


سرلشکر سلامی: ما بر آسیب پذیری‌های دشمن مسلط هستیم

فرمانده کل سپاه گفت: ما بر آسیب پذیری‌های دشمن مسلط هستیم، خودشان هم می‌دانند چقدر آسیب پذیر هستند، به آنها می‌گوئیم به هر نقطه‌ای تجاوز کنید دردناک به همان نقطه حمله می‌کنیم.

سردار حسین سلامی صبح امروز در آئین تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان در میدان بزرگمهر اصفهان اظهار کرد: باز هم اصفهان صاحب یک نشان افتخار جاودانه در تاریخ اسلام و ایران شد و یک صفحه درخشان از حماسه، افتخار، فضیلت بزرگ بر صفحات فضائل این استان و این شهر آسمانی که پر است از ستاره‌های پر فروغ و بی غروب سپهر شهادت، اضافه شد.

ایشان ادامه داد: این یک سند زیبا، محکم و مطمئن برای مردم است که هر چندگاه یکبار یک سردار بزرگ، یک قهرمان فداکار، یک اقتدا کرده به حضرت ابوالفضل العباس از سرزمین‌های دوردست بلاد اسلامی برای دفاع از اسلام، امنیت و حرکت و کرامت مسلمانان در دفاع از نوامیس مسلمین به شهادت می‌رسد و در این میدان همانند نگینی درخشان در حلقه انگشتری مردمان پر مهر و فداکار اصفهان قرار می‌گیرد و در عرش الهی بدرقه می‌شود تا در کنار شهیدان آرام گیرد.

مشروح سخنرانی سردار سلامی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان:

به هر نقطه‌ای تجاوز کنید دردناک به همان نقطه از شما حمله خواهد شد/ به اسرائیل و مقاماتش می‌گویم «وعدۀ صادق۲» فقط یک هشدار بود


آغاز مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید نیلفروشان در اصفهان

مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان دقایقی پیش در میدان اصفهان و با حضور پرشور مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه اصفهان آغاز شد.

مردم حاضر در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های ایران، حزب‌الله و فلسطین، شعارهایی را در اعلام خشم خود از رژیم صهیونسیتی سردادند و بر لزوم ادامه راه شهید نیلفروشان، شهید نصرالله و دیگر شهدای مقاومت تاکید کردند.

پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان پس از تشییع از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان در کنار یاران دیرینه‌اش حاج احمد کاظمی، حاج حسین خرازی، سید محمد حجازی و.... در خاک آرام خواهد گرفت.

سرلشکر شهید عباس نیلفروشان مستشار نظامی سپاه پاسداران، ۶ مهر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، همراه با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسید. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۰ مهر از کشف پیکر وی خبر داد.

شعار مرگ بر آمریکای مردم اصفهان درآستانه مراسم تشییع شهید نیلفروشان

مردم اصفهان در آستانه آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.


انتظار مردم اصفهان برای آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان

مردم اصفهان با حضور در میدان بزرگمهر اصفهان منتظر آغاز مراسم تشییع سرلشکر شهید عباس نیلفروشان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس